Welkom!

Deel je kennis met anderen in deze Flashgemeenschap!
Aanmelden / registreren
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan?
Wachtwoord vergeten?

| Zoek | FAQ

Alle forums
 1. Flash Hulp
 (FMX) Problemen met videobewerken

Auteur Vorige topic Topic Volgende topic  
marcel van Gastel
Apprentice

35 berichten
Gepost - 02 Apr 2003 :  16:08:23  Bekijk profiel van gebruiker  Reageren met citaat
Hallo, ik weet niet of ik de eerste ben met dit probleem maar ik kan er nergens iets over vinden.

Voor een klant moet ik een soort van presentatie/animatie in flash maken waarin ik veel gebruik maak van video (.wmv formaat), alleen nu mijn filmpje groter begint te worden beginnen de eerste echte problemen te komen.

Op een gegeven moment moet het filmpje een filmpje met geluid afspelen, alleen het geluid begint ongeveer 1 seconde (24 frames) eerder, dit is het tweede filmpje in de .swf movie, bij de eerste doet hij het gewoon perfect.
Gaandeweg er steeds meer filmpjes bijkomen begint hij steeds eerder met het afspelen van het geluid!!

Zijn er mensen die dit ook wel eens hebben gehad en/of er misschien een oplossing voor hebben, want ik zou het echt niet meer weten.

Alvast bedankt,
Zarcel

Kees de bruin
Professional

Netherlands
122 berichten
Gepost - 02 Apr 2003 :  21:18:00  Bekijk profiel van gebruiker  Bezoek [Moreasy]'s homepage  Reageren met citaat
Hmmmm, klik niet echt duidelijk voor me, maar goed.
Waarom plaats je het geluid of muziek bestand niet in een externe swf. en roep hem als eerste aan in je index swf.
Dan heeft volgens mij de rest geen invloed meer op je te laden of te open bestanden cq, mc's

[moreasy]Ga naar bovenkant pagina

Ga naar:
Snitz Forums 2000